Reklamní propisky nepodceňujte a rozdávejte je, komu jen můžete.
Že žijeme v moderní době je jasné, ale to neznamená, že reklamní propisky už nikdo nechce. Právě naopak. I když je možnost výběru z mnoha dalších jiných propagačních materiálů, propisky jsou stále ty nejžádanější.
Rozdávat je můžete všude
Propisky nejsou žádnou velkou investicí pro firmu, a tak je možné jejich prostřednictvím oslovit skutečně široký okruh lidí. Můžete je rozdávat kdekoliv a prakticky kdykoliv. Při různých příležitostech, takže oslovíte najednou masovou skupinu lidí a neproděláte. Pokud vlastníte obchod, můžete je rozdávat za nákup, pokud pořádáte akci pro zaměstnance a jejich rodinu, můžete je rozdat všem příchozím nebo je dát do různých balíčků.
Stále patří mezi nejžádanější
Mezi ty nejžádanější reklamní předměty už tradičně patří trička, hrnečky, diáře a samozřejmě psací potřeby. Reklamní propisky se těší stále velké oblibě, i dnes v době, kdy se rukou už moc nepíše. Ale napsat něco na papír i tak stále potřebuje někdy každý. Hlavní plus je jejich praktičnost, levné a rychlé pořízení a oslovení velké skupiny lidí nenásilnou, přijatelnou a příjemnou cestou. Jen je potřeba vybírat kvalitnější propisky, takové, které píšou, když je dostaneme. Zkrátka takové, které hned obdarovaný nevyhodí. S propiskou, která píše, se nikdo nerozloučí a bude ji používat, dokud funguje. Přitom má logo firmy pořád na očích.
Co by měla obsahovat
Je velmi dobré, když propisky necháte vyrobit v barvách vaší firmy, opatříte je logem a přidáte nezbytné údaje o své firmě. Chybět by neměl název firmy, popřípadě adresa. Dnes je nejlepší použít jen emailovou adresu nebo webové stránky firmy či telefonický kontakt. Pokud máte heslo firmy, které používáte - propiska by ho měla také obsahovat. Předmět, který se denně užívá, je to nejlepší, co můžete darovat, a přitom na sebe nenásilně a efektivně upozornit.
Rozdávat něco, co bude lidem ležet jen na stole bez využití je nesmysl. Tím propiska není.